Aktualności

25-11-2009Barlinek w Chinach

Fot.Barlinek

Ostatnio jednym z  upodobanych kierunków dla polskiego producenta stały się Chiny. 


W ubiegłym roku kraj ten osiągnął wzrost gospodarczy ponad 9% PKB, a ich produkcja przemysłowa wzrosła również o 9% . Mimo silnej konkurencji, Chiny to światowy potentat produkcji warstwowych podłóg drewnianych, o potencjale produkcji około 25  mln m kw. rocznie,  a konsumpcji  ponad 78 mln m kw. (dane za 2008 r.).

 

Barlinek zdecydował się zbudować zbudować  tam struktury sprzedażowe. Spółka zleciła badania rynku, których wyniki skłoniły zarząd do podjęcia  szeregu śmiałych decyzji.

 

Pierwszy  salon  firmowy Barlinka oferujący bogaty asortyment podłóg oraz akcesoriów drewnianych został otwarty w  końcu  października br.  w Szanghaju.  Producent stawia na produkty typu premium: najwyższej jakości,  dla wymagających klientów,  w cenach znacznie przewyższających ofertę miejscowej konkurencji. 
W ofercie dla chińskiego klienta prym wiodą  podłogi jednolamelowe, deski postarzane oraz egzotyczne. 

 

 - Plany dotyczące rynku chińskiego w 2010 r. są ambitne, ale realne uważa Marek Janke, członek zarządu, dyrektor handlowy spółki. Planujemy  otworzyć  w 2010 r. 15 sklepów franszyzowych, będziemy również prowadzić dystrybucję naszych podłóg we współpracy z miejscowymi sieciami DIY.

www.barlinek.com.pl

 

wstecz
Copyright © 2004-2016 tartaki.com.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.